مشاوره حقوقی در کرج رایگان و به صورت ۲۴ ساعته و وکیل آنلاین چت ۱۴۰۳


  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • يك نظر
  • 18 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 3836

در رابطه با چه زمینه ای مشاوره حقوقی رایگان در کرج میخواهید؟

  • تنها کافیست که با ما تماس گرفته و به محض تماس به وکیل متخصص با هر زمینه ای که به آن نیاز دارید وصل می شوید.
  • ما در هر زمینه‌ای وکیل متخصص داریم.
  • مشاوره حقوقی در کرج کاملا رایگان خانواده در کرج، ثبتی ،ملکی، اداره کار ،مالی ،وراثت و غیره
  • امکان تقسیط حق الوکاله با درنظر داشتن شرایط مالی موکل
  • مشاوره حقوقی در کرج تلفنی با شماره ویژه. »»» ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۱

ما به شما این اطمینان را می دهیم که در کرج وکیل شما هیچ هزینه ای برای مشاوره حقوقی تلفنی پرداخت نخواهید کرد و شما می توانید به راحتی با وکیل متخصص ارتباط تلفنی برقرار کنید.

مشاوره وکیل تلفنی رایگان ۲۴ ساعته

وکلا و مشاوران کرج وکیل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان در کرج به شما عزیزان هستند .تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

مشاوره حقوقی از مهمترین نیازمندی‌های افرادی است که قصد طرح یک دعوا در دادگاه را دارند. برای این که دعوای شما در دادگاه به درستی مطرح شود توصیه می‌شود قبل از انجام هرکاری ابتدا با وکلای متخصص مشورت کنید و مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج دریافت کنید. به همین منظور در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی خدمات مشاوره رایگان تیم کرج وکیل، از مزایای بسیار زیاد این نوع مشاوره آشنایی بیشتر پیدا کنیم و با معرفی شماره موبایل وکیل رایگان بهترین وکیل را برای شما معرفی خواهیم کرد.

منظور از مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج چیست؟

هنگامی که برای شما مشکلات حقوقی به وجود می‌آید اولین قدمی که باید بردارید استفاده از راهنمایی‌ها و پیشنهادات یک نفر مشاور یا وکیل در زمینه امور حقوقی است. در جلسات مشاوره به شما به عنوان موکل قوانین و مقررات مربوط به مشکلی که با آن مواجه هستید توضیح داده می‌شود و پیشنهاداتی هم داده می‌شود که اگر مطابق آن عمل کنید می‌توانید سریع‌تر به مشکل حقوقی غلبه نماید.

مرکز مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج

کرج وکیل مفتخر است که مرکز مشاوره حقوقی تلفنی جهت مشاوره قضایی تشکیل داده و با تشکیل کمیسیون های خانواده، حقوقی وکیفری امکان ارائه مشاوره حقوقی تلفنی را فراهم نموده است.

شما عزیزان میتوانید در ساعات اداری از ساعت ۱۰ الی ۱۹ برای ارتباط با وکیل متخصص با شماره تلفن  ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۱ تماس گرفته و با وکیل مربوطه صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

اما اگر خارج از ساعات اداری یعنی از ساعت ۱۹ الی ۹ صبح نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشید، میتوانید از راه های زیر به وکیل متخصص وصل شوید:

  • با شماره ثابت موجود در سایت تماس گرفته و به وکیل کشیک وصل شوید.
  • در واتساپ به شماره موبایل وکیل رایگان ۰۹۱٠٨۴۶٠۶٩٢ درخواست مشاوره بدهید و در صورت قبول درخواست مشاوره و پرداخت هزینه مشاوره ،با شماره فوق تماس گرفته و به وکیل متخصص یا مشاوره حقوقی در کرج وصل شده و مشاوره تخصصی بگیرید.
  • همچنین در واتساپ و تلگرام شماره فوق، سوال خود را در قالب voice مطرح کرده و آن را برای وکیل ارسال کنید.

دریافت مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج

یکی از عواملی که باعث شکست پرونده‌های حقوقی در دادگاه می‌شود این است که از وکیل مناسبی مشاوره مناسب دریافت نمی‌کنید. بسیاری از اشخاص در هنگام برخورد با مشکلات حقوقی با اطلاعات ناچیز خودشان اقدام به طرح دعوا می‌کنند. بنابراین اولین راه این است که با کمک شماره موبایل وکیل رایگان با وکیل تماس بگیرید. برای ارتباط آنلاین فوری با وکیل از طریق فرم انتهای این صفحه میتوانید سوال خود را مطرح کنید و فورا پاسخ خود را دریافت کنید.

مشاوره آنلاین حقوقی

از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۱٠٨۴۶٠۶٩٢ درخواست مشاوره داده و در صورت آنلاین بودن و قبول درخواست شما از جانب وکیل، مشاوره حقوقی آنلاین و یا تماس صوتی و تصویری و یا چت در خواست دهید و به وکیل یا مشاوره حقوقی وصل شده و مشاوره تخصصی بگیرید.

تلفن مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج

برای این که از مشاوره رایگان حقوقی بهره ببرید باید با استفاده از شماره تلفنی که در ادامه به شما معرفی می‌شود با وکلای مجرب در تماس باشید. شماره مشاوره حقوقی رایگان که به صورت ۲۴ ساعته رایگان در اختیار شما است شماره روبه رو است: ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۱

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بسیاری از مردم قبل از مراجعه به دادگاه و طرح دادخواست مشاوره رایگان حقوقی را انتخاب می‌کنند، مزایای بسیار زیاد آن است. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • مشاوره رایگان با وکیل متخصص
  • دریافت مشاوره به صورت آنلاین
  • امکان ارسال مدارک و دریافت اطلاعات از طریق واتساپ و تلگرام
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته بعد از پاسخگویی
  • مشاوره وکیل تلفنی رایگان ۲۴ ساعته

گروه وکلای کرج وکیل جهت مشاوره ۲۴ ساعته رایگان اقدام به همکاری با تعدادی از وکلای متخصص در زمینه حقوقی و کیفری و خانواده و ملکی، اداره کار و دیوان عدالت کرده و با ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین در خدمت شما همشهریان کرجی و تهرانی عزیز می باشد.

با توجه به نیاز شما عزیزان به مشاوره وکیل حقوقی رایگان در ساعات غیراداری شما می توانید با شماره های موجود در سایت از طریق تماس تلفنی و یا مشاوره حقوقی از طریق واتساپ و تلگرام مشکل خود را مطرح و از وکلای متخصص و مشاورین حقوقی مجرب مشاوره بگیرید.

وکیل آنلاین رایگان ۲۴ ساعته

مشاوره حقوقی رایگان در کرج شامل مشاوره در زمینه‌ها و دسته‌های زیادی می‌شود که شما می‌توانید موضوع خود را برای وکیل توضیح دهید و به دپارتمان مربوطه وصل شوید و مشاوره مناسب با پرونده خودتان دریافت کنید. همچنین امکان دریافت مشاوره  حقوقی از طریق واتساپ و تلگرام هم وجود دارد.  به طور کلی مشاوره رایگان وکیل شامل موارد زیر خواهد بود:

مشاوره حقوقی خانواده

در خصوص امور مربوط به خانواده، نفقه، ازدواج مجدد، طلاق توافقی در کرج، اجرت المثل، حضانت، تمکین، جهیزیه، شرایط طلاق در صورت دادخواست زوجه، انحصار وراثت در کرج، طلاق به درخواست زوج و یا به درخواست زوجه و همچنین توضیح در رابطه با اموری مانند: مهریه و شرایط دریافت مهریه از همسر، تامین خواسته و توقیف اموال، اعسار از پرداخت مهریه، عسر و حرج، ملاقات فرزند، لایحه دفاعیه در خصوص تمامی امور فوق و طلاق، می‌توانید با گروه وکلای کرج وکیل تماس گرفته و به صورت تضمینی مشاوره رایگان با مجرب ترین و بهترین وکلای خانواده را داشته باشید. همچنین اگر نیاز به وکیل متخصص در زمینه طلاق توافقی در فردیس دارید می‌توانید با وکلای متخصص این زمینه مشورت داشته باشید.

مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج در امور کیفری

در خصوص امور کیفری ضرب و شتم، توهین و افترا، کلاهبرداری و نحوه اثبات آن، خیانت در امانت، اثبات خیانت در امانت، سرقت و قتل، چک کیفری و راه‌های اثبات و عدم اثبات آن، قاچاق کالا و ارز، تصرف عدوانی و امور حقوقی مانند الزام به تنظیم سند ملک و خودرو، وصول مطالبات، چک و سفته و سوالاتی از قبیل اینکه آیا سفته زندان دارد یا خیر، رسید عادی و تنظیم قرارداد و سایر موارد حقوقی می‌توانید با گروه ما تماس گرفته و به صورت تضمینی مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج با بهترین و مجرب ترین وکلای کیفری داشته باشید.

تمامی این امور که امور کیفری است؛ نیاز به مشاوره قبل از طرح دعوای کیفری دارند و نیاز است که توسط گروه وکلای پایه یک دادگستری درخصوص نحوه طرح دعوای کیفری به شما مشاوره ارائه می شود. به این خاطر که  این امر موجب می شود تا از ضررها و آسیب‌های جبران ناپذیر برای شما جلوگیری شود. در نظر داشته باشید قبل از هر اقدامی از طریق شماره های موجود در سایت با وکیل کیفری در کرج تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

مشاوره حقوقی ملکی

دریافت مشاوره در خصوص ملک و املاک با گروه حقوقی کرج وکیل توسط وکلای مجرب و متخصص در زمینه امور ملکی و ثبتی به صورت آنلاین و تلفنی و حضوری امکان پذیر است. مشاوره و ملاقات با وکیل ملکی در کرج در کوتاه ترین زمان به صورت حضوری امکان پذیر می باشد.

همچنین درصورت مشکلات با شهرداری و یا دیوان عدالت مانند تخریب و غیره قطعا نیازمند به یک وکیل ماهر خواهید بود که وکیل متخصص ملکی دیوان عدالت اداری  در دپارتمان ملکی گروه وکلای کرج وکیل همراه شما خواهند بود.

مزایای مشاوره حقوقی در کرج رایگا

مزایای مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج با وکیل ملکی

در صورتی که مشکلات مربوط به ملک و زمین دارید و درباره نحوه دعوا و پیگیری مشکلات حقوقی با مشکلاتی مواجه هستید به شما توصیه می‌کنیم که با مشاوره حقوقی از راهنمایی وکلای متخصص بهره ببرید. در ادامه برخی از مزایای این نوع مشاوره را بیان خواهیم کرد.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • بررسی مسئله در کمیسیون تخصصی ملک و ‌ثبتی
  • عدم نیاز به حضور و بررسی غیر حضوری و ارسال احکام و لایحه در واتساپ و تلگرام
  • پیگیری امور مربوط به ملک توسط متخصص‌ترین وکیل
  • عدم نیاز به حضور شما در دادگاه و پیگیری تمامی موارد توسط نماینده قانونی شما

سایر مواردی که مشاور حقوقی می‌تواند مشاوره دهد؟

علاوه بر مواردی که بیان شد، یک مشاور می‌تواند در زمینه‌های دیگری از جمله موارد زیر نیز به موکلان مشاوره بدهد و آن‌ها را با قوانین و مقررات این حوزه آشنا نماید. به عبارتی دیگر مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج باید مسائل زیر را هم پوشش دهد.

  • اگر در خصوص تصادفاتی که برای شما اتفاق افتاده است سوالات حقوقی دارید، می‌توانید از وکیل متخصص و کارشناسان حقوقی مشاوره دریافت کنید.
  • شرکت‌های بزرگ تجاری بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا با مشاوران و وکلای حقوقی برای امور تجارتی مشورت داشته باشند. به عبارتی دیگر از آنجایی که امور تجاری بسیار پر خطر است بهتر است حتما یک فرد حقوقی در کنارتان باشد و به شما مشاوره بدهد تا بعدا دچار مشکلات پیچیده حقوقی نشوید.
  • امور مربوط به ارث و انحصار وراثت پیچیده‌ترین قوانین حقوقی را دارد و هر شخصی به تنها نمی‌توان این امور را به تنهایی انجام دهد. توصیه می‌شود برای انجام و مراحل انحصار وراثت از وکیل ارث راهنمایی دریافت کنید.
  • شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به این دلیل که در محیط بین‌الملل قرار می‌گیرند همیشه با مشکلات متفاوت حقوقی روبرو می‌شوند. برای این دسته از شرکت‌ها استفاده از وکلای برجسته برای پیشبرد مسائل حقوقی مزایای زیادی به همراه دارد.

وکیل حقوقی

مشاوره با وکیل حقوقی متخصص یکی از موارد مهم در یک مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج است. وکیل متخصصی که تمامی جوانب پرونده‌های حقوقی را بشناسد و تمام موارد پرونده را بررسی و تحلیل کند؛ در مسائل حقوقی ضروری است. شاید در ابتدا به این امر خیلی توجه نشود اما تجربه و تخصص مشاور بسیار حائز اهمیت و راه‌گشا خواهد بود و وکیل پایه یک دادگستری مسلط به تمام این امور است و شما می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان بهره مند شوید. به این صورت که با مطرح کردن موضوع شما در هیئت وکلای گروه کرج وکیل، در طرح موضوع مربوط به پرونده به یک اجماعی  رسیده خواهد شد و نحوه اقدام در خصوص پرونده مطرح می‌شود.

آیا در تنظیم انواع قرارداد می‌توان با شماره موبایل وکیل رایگان تماس گرفت؟

در صورتی که قصد دارید یک قرارداد مهم تجاری با شخص دیگری منعقد کنید ولی از ریسک‌های قراردادی اطلاع ندارید یا این که از قوانین و مقررات مهمی که برای تنظیم یک قرارداد وجود دارد، اطلاع چندانی ندارید می‌توانید با تماس با مشاوران و وکلای متخصص نوع و موضوع قرارداد را با آن‌ها در جریان بگذارید و از این طریق راهنمایی‌های مهم را دریافت کنید.

معمولا نوشتن یک قرارداد مناسب بسیار اهمیت دارد و باید ابتدا مشخص کنید که هدف از نوشتن قرارداد چیست و در چه زمینه‌ای قصد دارید قرارداد را تنظیم کنید. به همین دلیل بهتر است که با وکیل و مشاور مشورت کنید تا بتوانید یک قرارداد بی نقص تنظیم کنید.

انواع خدمات مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج

خدمات انجام مشاوره در تیم وکلای کرج وکیل به چند صورت انجام می‌شود که شما می‌توانید یکی از این روش را انتخاب و با مشاور متخصص تماس بگیرید و راهنمایی مناسب با پرونده خود دریافت کنید. در ادامه با انواع روش‌های خدمات مشاوره  بیشتر آشنا خواهید شد.

مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج و تلفنی

یکی از بهترین و راحت ترین راه‌ها برای طرح مشکل حقوقی شما تماس تلفنی با وکیل حقوقی متخصص خواهد بود تا از این طریق سوال خود را مطرح کرده و پاسخ دقیق دریافت کنید.

مشاوره حقوقی آنلاین

ازطریق واتساپ و تلگرام شماره ۰۹۱٠٨۴۶٠۶٩٢ سوال خود را مطرح کنید و مشاوره حقوقی در کرج دریافت کنید. می توانید از طریق واتس آپ، هم به صورت voice و هم از طریق تایپ  کردن موضوع خود برای وکیل متخصص، پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنید.

مشاوره حقوقی تصویری

در این نوع از مشاوره که با نام مشاوره حقوقی تصویری شناخته می‌شود؛ عزیزانی که در خارج از کشور هستند و یا به هر دلیلی از جمله معلولیت امکان حضور در دفتر وکالت در کرج را ندارند؛ مناسب‌ترین روش است. البته جهت مشاوره حقوقی تصویری در ساعات اداری امکان بهتری برای پاسخگویی فراهم است.

مشاوره حقوقی حضوری

پس از تماس با ما و تشخیص ضرورت جلسه حضوری با وکیل متخصص، با تعیین وقت حضوری در سریع‌ترین زمان، مشکل شما بررسی می‌شود و بهترین راهکار برای پیشبرد پرونده استفاده خواهد شد.

مزایای مشاور حقوقی رایگان در تهران و کرج به صورت حضوری

افرادی که مشاوره به صورت حضوری را انتخاب می‌کنند از مزایای این نوع مشاوره بیشتر برخوردار خواهند شد. البته هر کدام از انواع مشاوره مزایای خاص خودش را دارد اما مشاوره به صورت حضوری مزایای بیشتری دارد که در ادامه بیان می‌شود:

  • بررسی دقیقتر جزئیات
  • آشنایی بیشتر وکیل و موکل با یکدیگر
  • گاهی اوقات بیان مشکلات به صورت حضوری بهتر است و به همین دلیل توصیه می‌شود از این مشاوره استفاده کنید.

مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج  به دلیل شیوع ویروس کرونا

از سال ۱۳۹۸ با توجه به شیوع بیماری کرونا،افراد جامعه عمدتاً نیازهای مختلف خود را به صورت غیر حضوری برطرف می کنند. به همین خاطر گروه وکلای کرج وکیل ساز و کاری را فراهم کرد تا نیازهای حقوقی هموطنان عزیز را تا جایی که امکان دارد و از طرق مختلف به صورت غیرحضوری رفع نماید تا نیازی به حضور در دفتر وکالت نباشد.

اطلاع رسانی قوانین جدید مهریه در صورت تصویب و یا آرا وحدت رویه در خصوص موضوعات متفاوت با توجه به عدم دسترسی به وکیل در زمان شیوع کرونا، از جمله موضوعاتی بود که می توانست راه‌گشا باشد. به همین دلیل شیوه غیر حضوری مشاوره پس از شیوع کرونا و حتی بعد از تمام شدن بیماری رواج زیادی پیدا کرد به طوری که امروزه نه تنها وکلا بلکه بسیاری از مشاغل به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

یک مشاور حقوقی  چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

افرادی که در زمینه مشاوره فعالیت می‌کنند نه تنها قوانین و مقررات را به موکل توضیح می‌دهند بلکه قادرند برخی از امور دیگر را هم انجام دهند. به عبارتی دیگر وکیل می‌تواند به موکلش در زمینه انواع خدمات قراردادی، تنظیم لایحه، دادخواست و شکوائیه نیز مشاوره مورد نیاز را بدهد. مشورت با وکیل این فرصت را به شما می‌دهد که نه تنها از قوانین و مقررات اطلاع پیدا کنید بلکه این اسناد مهم را هم به درستی تنظیم می‌کنید و در دادگاه موفق‌تر عمل می‌کنید. به طور کلی مشاوره رایگان حقوقی در تهران و کرج شامل موارد زیر می‌شود:

  • توضیح قوانین و مقررات
  • راهنمایی در تنظیم صورتجلسات حقوقی
  • مشاوره درباره تنظیم لایحه
  • راهنمایی برای تنظیم شکوائیه
  • توضیح قوانین در خصوص تنظیم یک دادخواست مناسب
  • و…..

چه زمانی می‌توان مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج داشت؟

هر زمانی که برای شما سوال حقوقی پیش آمده است می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید. به عبارتی دیگر دریافت خدمات مشاوره فقط مختص زمان بعد از به وجود آمدن دعوای حقوقی نیست و هم قبل از دعوا و هم بعد از دعوا امکان دریافت مشاوره حقوقی وجود دارد. معمولا بسیاری از افراد بعد از این که مشکل و مسئله حقوقی برایشان به وجود آمد احساس نیاز به مشاوره را بیشتر درک می‌کنند و متاسفانه هیچ وقت قبل از وقوع مشکل به مشاور برای تنظیم درست اسناد و مدارک مراجعه نمی‌کنند.

بنابراین با این مقدمه می‌توان گفت که مشاوره به دو صورت امکان پذیر است:

  • قبل از دعوای حقوقی جهت احتیاط و پیشگیری از وقوع مشکلات حقوقی
  • بعد از اقامه دعوای حقوقی

از چه وکلایی مشاوره بگیریم؟

شاید بدانید در هر موضوعی بهتر است از  وکیل پایه یک دادگستری متخصص همان حوزه مشاوره بگیرید. چرا که یک مشاوره اشتباه می‌تواند مسیر طولانی و گاهاً هزینه‌های سنگینی را در پی داشته باشد. اما با مشاوره با وکیل مجرب و کاربلد می‌توان جلوی این اتفاق و ضررها را گرفت. یکی از مزیت‌هایی که کرج وکیل دارد این است که بعد از پرسیدن سوالات حقوقی خودتان در سایت، وکیل متخصص در آن حوزه به شما مشاوره می‌دهد.

تفاوت وکالت و مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج چیست؟

برخی از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که مشاوره همان وکالت دادن به یک وکیل است تا پرونده حقوقی فرد را پیش ببرد. در واقع این تصور یک اشتباه است که به وجود آمده است. هنگامی که شما به شخصی وکالت می‌دهید به این معناست که او از طرف شما و به نمایندگی شما در دادگاه حضور دارد و دیگر نیازی به حضور شما نیست.

در صورتی که مشاور حقوقی که می‌تواند یک وکیل باشد؛ به شما در خصوص پرونده حقوقیتان راهنمایی لازم را می‌دهد. در این صورت شما فقط برخی از اطلاعات مهم و برخی از قوانین و مقررات را دریافت می‌کنید و نیاز است که باقی مراحل را خودتان به تنهایی انجام دهید.

تفاوت دیگر مشاور با وکیل در این است که وکیل تمامی کارها را برایتان انجام می‌دهد و حتی برای تنظیم دادخواست نیازی به حضور شما نیست اما دریافت مشاوره در جلسات مشاوره حقوقی به این صورت است که  فقط شما راهنمایی دریافت می‌کنید و باید تنظیم دادخواست و لایحه را خودتان انجام دهید.

مهمترین نکات مربوط به قرارداد مشاوره

هنگامی که به وکیل برای مشاوره مراجعه می‌کنید و قصد دارید که قرارداد منعقد کنید باید برخی از نکات مهم قراردادی را به خاطر داشته باشید:

  • ابتدا موضوع قرارداد را بیان کنید و همچنین متقاضی بهتر است مواردی را که قصد دارد از وکیل به صورت مشاوره دریافت کند را در قرارداد ذکر کند.
  • اگر قرارداد در چندین نسخه است بهتر است که تمامی نسخه‌ها را در قرارداد بنوسید. برای مثال بنویسید که این قرارداد در ۳ نسخه تنظیم شده است.
  • شروط مورد نیاز را در قرارداد بنویسید. شرکت‌های بزرگ تجاری اگر از وکیل برای مشاوره حقوقی و تجاری استفاده می‌کنند بهتر است که شروطی را در قرارداد ذکر کنند و از قبول قراردادهای آماده خودداری کنند.
  • هر کدام از طرفین باید حقوق و تکالیف خود را در قرارداد ذکر کنند. به این نکته مهم توجه داشته باشید که مبلغ حق المشاوره هم باید نوشته شود.

ویژگی یک مشاور خوب برای مشاوره

ویژگی یک مشاور خوب برای مشاوره حقوقی رایگان در تهران و کرج چیست؟

افرادی که برای مشاوره حقوقی به وکیل یا مشاور مراجعه می‌کنند باید برخی از فاکتورهای مهمی را که یک وکیل به عنوان یک مشاور حرفه‌ای دارد؛ در نظر بگیرند. به عبارتی دیگر از فردی که در جایگاه مشاوره شروع به مشاوره دادن می‌کند باید ویژگی زیر را داشته باشد:

  • باید تحصیلات حقوقی خود را تمام کرده باشد و آزمون‌های وکالت را هم انجام داده باشد و نمرات قابل قبولی دریافت کرده باشد.
  • بیشتر مشاوران حقوقی از وکلای پایه یک دادگستری هستند و در زمینه تخصصی خود مهارت و تجربه کافی دارند.
  • قابل اعتماد بودن از مهمترین ویژگی یک مشاور است. به عبارتی دیگر فردی که نشود به او اعتماد کرد؛ نمی‌تواند یک مشاور خوب برای درمیان گذاشتن مشکلات حقوقی باشد.
  • نظم و دانش بالای حقوقی از مهمترین ویژگی یک مشاور حقوقی است.

جمع بندی

خدمات مشاوره حقوقی از مهمترین مواردی است که هر شخصی قبل از مراجعه به دادگاه و تنظیم دادخواست باید به آن توجه داشته باشد. به عبارتی دیگر با دریافت مشاوره این امکان برای شما فراهم می‌شود که با اگاهی کامل از قوانین و مقررات به دادگاه مراجعه کنید و یک لایحه قوی برای دفاع از خودتان تنظیم کنید. حتی برخی از افراد درباره تنظیم دادخواست اطلاعات کافی ندارند که با یک مشاوره اصولی و درست در خصوص پرونده، می‌توانند درباره نحوه نوشتن دادخواست هم آشنایی پیدا کنند.

سوالات متداول درباره کرج وکیل

آیا برای مشاوره حقوقی تلفنی در سایت شما باید هزینه پرداخت کنیم؟

خیر،شما برای تماس تلفنی با ما و مشاوره تلفنی هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی کنید.

چقدر زمان برای پرسیدن سوالات خود داریم؟

پس از برقراری تماس ۳۰ دقیقه فرصت دارید تا سوال خود را مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنید و در صورت نیاز، مدارک لازم را در واتساپ و تلگرام ارسال می نماید.

شما در چه حوزه مشاوره دارید؟

گروه وکلای کرج وکیل در تمامی زمینه های حقوقی دارای وکیل متخصص می باشد و پس از مطرح کردن مشکل، شما به وکیل مربوطه وصل شده و در صورت راضی نبودن از مشاوره خود می توانید مشاور خود را تغییر دهید.

آیا امکان مشاوره حقوقی حضوری وجود دارد؟

بله ،در صورت نیاز به مشاوره حضوری برای شما و وکیل متخصص جلسه تنظیم میشود تا با وکیل مربوطه مشاوره بگیرید.

4.4/5 - (80 امتیاز)
سوالات شما
۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فاطمه زینل زاده

    پاسخ دهی خیلی خوب بود همین الان تماس گرفتم و بهم راهکار دادن

مشاوره تلفنی(۲۰ خط ویژه) 09426001201 09108460692