مهاجرت به اسپانیا توسط وکلای پایه یک در کرج وکیل


  • ۱۷ دی ۱۴۰۱
  • بدون نظر
  • 5 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 1677

در خصوص مسئله مهاجرت تلاش خواهد شد تا اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم که برای رسیدن به اهداف تان مفید باشد.

مهاجرکیست؟

برابر تعریف سازمان بین المللی مهاجرت(IOM) به کسی که از مرزهای بین المللی یا داخل کشوری خارج از محل زندگی خود نقل مکان کرده یا می کند گفته می شود.
در سال ۱۹۵۱ سازمانی تحت عنوان سازمان بین المللی مهاجرت ایجاد گردید سازمانی بین دولتی و پیشرو در خصوص مهاجرت دولتی ، بین دولتی و غیردولتی که ۱۵۶ کشور عضو ، ۱۰کشور ناظر و بیش ازهشتاد(IGO) ناظران آن می باشند  IOM یافتن راه حل هایی جهت رفع مشکلات مهاجرت و دادن کمک های انسان دوستانه به مهاجران با قوانین موجود و قانونی میباشد.
در سال ۲۰۲۰ تعداد مهاجران بین المللی به ۲۷۲ میلیون نفر در جهان رسید برابر داده‌های پرتال جهانی ،آسیا میزبان ۳۱%،اروپا ۳۰درصد ،آمریکا ۲۶ درصد ،آفریقا ۱۰ درصد و اقیانوسیه ۳ درصد از مهاجرین بین المللی می باشد.
اشخاص برای تحصیل ، فرار از مشکلات داخلی ، پیشرفته مالی،شغل ، تروریسم و یا نقض یا تجاوزات حقوق بشری کشور خود را ترک میکنند ،بعضی به دلیل اثرات بد محیطی ، آب و هوایی ، بلایی طبیعی و دیگر عوامل مهاجرت می‌نمایند .
امروزه تعداد افرادی که در کشوری غیر از وطن خود زندگی می‌کنند بیش از هر زمان دیگری است.

در سال ،۵/۳ درصد، در سال ۲۰۰۰، ۸/۲ درصد و در سال ۱۹۸۰، ۳/۲ درصد از جمعیت کل جهان مهاجرت کردند. لذا آمارهای موجود بیانگر علاقه مردم برای عزیمت به کشورهای دیگر است.

 کرج وکیل با تحقیقات کامل و شناخت کشورهای مختلف دنیا و اشراف بر کشورهای مهاجرپذیر و شناخت قوانین حقوقی و حقیقی و داشتن وکلای با تجربه در هر کشوری به اشخاص کمک میکنند تا بهترین گزینه را انتخاب نمایند.
کرج وکیل در کنار وکلای دادگستری با اطلاع از قوانین مهاجرت و بهره گیری از کارشناسان مجرب و به لحاظ علمی و تجربه‌ای که در کشورهای مختلف دارند می توانند در سریعترین زمان و بهترین روش به اشخاصی که قصد مهاجرت را دارند کمک کنند.
امروزه طرق مختلفی اعم از سرمایه‌گذاری ، تحصیل ،تمکن مالی ، ویزای کاری ،ثبت شرکت، اسکالر شیپ ،خود اشتغالی ، اسپانسرشیپ ، الحاق به خانواده ،خرید ملک ،استارت آپ و دیگر عوامل از جمله راههای گرفتن اقامت و شهروندی درکشور ثانویه می باشد.

درباره اسپانیا

کشوری دارای ثبات و بی حاشیه است و مهاجرت به این کشور روش های مختلفی دارد مانند ،کار، تحصیل، الحاق به خانواده، ازدواج ،خرید ملک ،تمکن مالی و غیره که ازاهداف متقاضیان می باشد.
هدف افراد از مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت می باشد ، به همین منظور شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت با کرج وکیل تماس حاصل فرمایید.

اسپانیا از شمال با فرانسه و آندورا و از جنوب با جبل الطارق هم مرز است وسعت آن ۵۰۵۹۹۲ کیلومتر می باشد و در رده پنجاه و دومین کشور وسیع جهان است ،برابر سرشماری سال ۲۰۱۹ جمعیت این کشور بالغ بر ۴۶۹۴۰۰۰۰نفرمیباشد که ششمین کشور پرجمعیت در اروپا به حساب می آید.

ده دلیل برای مهاجرت به اسپانیا

آب و هوا ،هزینه زندگی ،کیفیت زندگی ، ارزش پول ، سرمایه گذاری ،خونگرم بودن مردم ، مالکیت صددرصدی در خرید ملک و اتومبیل ، مزایای خدماتی ، بهبود استاندارد زندگی و دسترسی آسان.

مزایای تحصیل در اسپانیا

1- متد آموزشی روز دنیا ،آموزش به زبان انگلیسی و اسپانیایی
2- مدرک تحصیلی بین المللی معتبر، با داشتن مدرک معتبر از مدارس اسپانیا ادامه تحصیل آسان تر میباشد.
3- تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا ، امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های بزرگ و معتبر دنیا
4- هزینه کمتر، تحصیل در اسپانیا نسبت به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا پایین تر و مناسب تر می باشد.

هزینه تحصیل دراسپانیا

*مقطع کارشناسی دانشگاه دولتی سالانه ۴ تا ۶ هزار یورو
*مقطع کارشناسی دانشگاه خصوصی سالانه ۵۵۰۰ تا ۱۸ هزار یورو
*مقطع کارشناسی ارشد سالانه۶ تا ۸ هزار یورو
* تحصیل در مقطع دکترا رایگان
*بیمه مقطع دکتری سالانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو

درآمد در کشور اسپانیا 

کسی که در اسپانیا مشغول به کار می‌شود معمولاً ماهانه حدود دو هزار یورو کسب درآمد می کند محدوده حقوق از ۸۳۲ یورو تا ۱۱۴۰۰ یورو میباشد.اسپانیا پنجاه و دومین کشور بزرگ دنیا در اتحادیه اروپا ودر رتبه اقتصادی چهارم است که ۹.۸ درصد از تولید ناخالص داخلی اتحادیه را به خود اختصاص داده است.

مادرید ارزان تر از سایر کلانشهرها

هزینه های عمومی از جمله :مسکن ،غذا، لباس ، حمل و نقل، تفریحات و هزینه های سلامت فردی میباشد، این هزینه ها به طور کلی ۴۹ درصد کمتراز هزینه زندگی در نیویورک و ۴۲ درصد کمتر از هزینه در لندن و ۳۵ درصد کمتر از هزینه زندگی در ترکیه و ۳۵ درصد کمتر از هزینه زندگی در لس آنجلس و ۱۹ درصد کمتر ازهزینه زندگی در مونیخ و پاریس و ۶ درصد کمتر از هزینه زندگی در ریودوژانیرو میباشد.

5/5 - (1 امتیاز)
سوالات شما
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001201 09376848721 09426001202 09108460692