هزینه وکیل مهاجرت در کرج به چه صورت می باشد


  • 8 اردیبهشت 1403
  • بدون نظر
  • 7 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 167

برای این که فردی مهاجرت نماید؛ نیاز دارد تا از افراد متخصص در این زمینه مشاوره دریافت کند. معمولا بیشتر افراد سعی می‌کنند که به وکیل مراجعه کنند که باعث می‌شود با تمامی قوانین و مقررات مهاجرتی آشنا شوند. در بیشتر مواقع بیشترین دغدغه افرادی که در سطح کرج به دنبال وکیل مهاجرتی می‌گردند؛ هزینه وکیل مهاجرت در کرج است. در این مقاله از مزایای داشتن وکیل و هزینه‌های وکیل بیشتر صحبت می‌کنیم.

هزینه وکیل مهاجرت در کرج چقدر است؟

مهاجرت به کشور دیگر همیشه سخت و گاهی اوقات هزینه‌بر است. بیشتر افرادی که قصد دارند به کشور دیگری مهاجرت نمایند باید ابتدا مقداری سرمایه داشته باشند تا بتوانند با آن سرمایه هزینه‌های زندگی در کشور دیگر را پوشش دهند. به خصوص درباره افرادی که هیچ گونه اسپانسری ندارند داشتن سرمایه مهم است. در کنار سرمایه‌‌ای که فرد باید داشته باشد، باید هزینه‌هایی را هم برای انجام امور مهاجرت تهیه کند. یکی از این هزینه‌ها، هزینه وکیل است که گاهی اوقات برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، یک هزینه بزرگ محسوب می‌شود. معمولا با توجه به پرونده مهاجرتی که متقاضی دارد؛ هزینه وکیل برآورد می‌شود و ممکن است از ۱۵۰ دلار شروع شود و حتی بیشتر از این مقدار هم شود.

نکته‌ی دیگری که باید توجه داشته باشید این است که گاهی اوقات برخی از وکلا برای مشاوره به صورت ساعتی با موکل حساب می‌کنند و از طرفی هم برخی از سرویس‌های خاص را ارائه می‌دهند و برای آن هم هزینه دریافت می‌کنند. البته متقاضی می‌تواند قبول نکند و صرفا خدمات اصلی را از وکیل بخواهد.

با این حال عوامل و فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت و هزینه وکیل مهاجرت در کرج دخالت دارد که باید با تمامی این فاکتورهای آشنایی داشته باشید. به عبارتی دیگر آشنایی با فاکتورهای موثر در هزینه وکیل برای متقاضی ضروری است.

معیارهای تاثیرگذار بر هزینه وکیل مهاجرت در کرج

گاهی اوقات برای این که مهاجرت و امور مهاجرتی به درستی انجام شود؛ نیاز به مراجعه به وکیل مناسب است. بر اساس فاکتورهای متفاوتی که در ادامه بیان می‌شود باید هزینه وکیل محاسبه گردد:

  • روند مهاجرت در هر کدام از پرونده‌های مهاجرتی متفاوت است. ابتدا وکیل به نوع پرونده مهاجرتی توجه می‌کند. به عبارتی دیگر اگر قصد داشته باشید به روش سرمایه گذاری مهاجرت کنید؛ هزینه متفاوتی نسبت به انواع دیگر مهاجرت باید پرداخت کنید.
  • سابقه و تجربه وکیل در نوع پرونده مهاجرتی بسیار مهم است. معمولا در زمینه مهاجرت برخی از وکلا تجربه کافی ندارند و ممکن است که پرونده با ریسک مواجهه شود. بسیاری از وکلایی که هزینه بیشتری دریافت می‌کنند؛ تجربه بیشتری هم دارند. هنگام مراجعه برای مشاوره رایگان مهاجرت در کرج می‌توانید تخصص و تجربه وکیل را بسنجید.
  • پرونده‌هایی که پیچیدگی بیشتری دارند معمولا نیازمند صرف وقت بیشتری است. گاهی اوقات ویزاهای کاری یا سرمایه گذاری با پیچیدگی‌هایی مواجه خواهند شد. در این صورت برای این دسته از پرونده‌ها هزینه بیشتری وکیل دریافت خواهد کرد.
  • محل زندگی شما گاهی اوقات تاثیر مستقیمی بر هزینه‌های وکیل دارد. به عبارتی دیگر اگر در شهرهای بزرگتری زندگی می‌کنید؛ باید هزینه بیشتری هم برای هزینه وکیل پرداخت کنید.

هزینه وکیل مهاجرت در کرج و خدمات وکیل

هزینه وکیل مهاجرت در کرج و خدمات وکیل

وکیل باید در مقابل هزینه‌هایی که دریافت می‌کند باید خدمات متفاوتی به موکل یا متقاضی بدهد. این خدمات می‌تواند از آماده کردن مدارک تا اخذ ویزا باشد. به طور کلی این خدمات شامل موارد زیر باشد:

  • اگر در مورد نوع مهاجرت به کشوری دیگر هنوز شک دارید؛ می‌توانید مشاوره رایگان مهاجرت از وکیل مهاجرت در کرج دریافت نمایید. در جلسه مشاوره شرایط شما بررسی و با توجه آن بهترین روش مهاجرت پیشنهاد می‌شود.
  • برای هر کدام از روش‌های مهاجرت باید اقدامات خاصی انجام دهید و همچنین نیاز است که فرم خاصی را پر کنید. در صورتی که با نحوه پر کردن این فرم‌ها آشنا نیستید می‌توانید از وکیل مهاجرت درخواست راهنمایی داشته باشید یا این که پر کردن این فرم‌ها را به او واگذار نمایید.
  • اگر نیاز است اسناد و مدارک ترجمه شود یا این که باید از ارگان‌های خاصی تاییدات خاصی را دریافت کنید؛ می‌توانید از وکیل راهنمایی بخواهید. به عبارتی دیگر وکیل می‌تواند به شما در روند تهیه این اسناد و مدارک کمک نماید.
  • توضیح قوانین و مقررات و روشن کردن برخی از اصلاحات و عبارات که در روند مهاجرت با آن روبه رو می‌شوید از وظایف وکیل است. توجه داشته باشید با داشتن یک وکیل مناسب روند مهاجرت شما آسان‌تر خواهد شد و این به آن معنا نیست که روند دریافت ویزا سریع شود. به این خاطر که ویزا با سفارت کشوری است که قصد مهاجرت به آن جا را دارید و وکیل مراحل دریافت ویزا را آسان‌تر می‌کند.

هزینه وکیل مهاجرت و تعهدات وکیل

بعد از این که از انتخاب یک وکیل مناسب مطمئن شدید بهتر است که تعهدات وکیل را مطالعه نمایید تا بتوانید با خیال راحت‌تری پرونده خود را به او بسپارید. به عبارتی دیگر هر کدام از وکلا در برابر هزینه‌ای که از شما دریافت می‌کند نه تنها خدمات می‌دهد بلکه باید تعهداتی هم در برابر موکل داشته باشد. بسیاری از وکلای مهاجرتی که درخصوص مهاجرت به کانادا به موکلان مشاوره می‌دهند در همان ابتدای امر موکل را از تعهدات وکیل مطلع می‌سازد.

  • شخص وکیل متخصص است و رفتار حرفه‌ای دارد. یکی از تعهدات او این است که قوانین مهاجرت را به خوبی باید بداند و برای موکل هم در مواردی این قوانین را توضیح دهد.
  • اگر شما سوالی در خصوص پرونده دارید می‌توانید از وکیل درخواست پاسخ کنید و او متعهد است که به این سوالات با حوصله پاسخ دهد. همچنین او موظف است که شما را از روند پرونده در جریان بگذارد.
  • وکیل باید حتما بر اساس قوانین و مقررات مهاجرتی پرونده شما را پیش ببرد. از اعتماد به آن دسته از افرادی که خود را وکیل معرفی می‌کنند و پیشنهادهای غیر واقعی می‌دهند خودداری کنید.
  • اگر وکیل مدارک مورد نیاز را تهیه کرده است باید به شما اطلاع دهد و همچنین در قرارداد کاری که بین شما و وکیل منعقد شده است باید به تمامی تعهدات وکیل اشاره شود.

گروه وکلای کرج وکیل و هزینه وکیل مهاجرت در کرج

برای انجام امور مهاجرتی انتخاب وکیل اهمیت زیادی دارد به این خاطر که علاوه بر پیش بردن روند مهاجرت باید هزینه متناسبی هم صرف کنید. بنابراین مواردی که در این مقاله بیان شده را حتما رعایت کنید تا بهترین وکیل را انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید از گروه وکلای کرج وکیل مشاوره لازم را دریافت کنید.

گروه وکلای کرج وکیل و هزینه وکیل مهاجرت در کرج

به عبارتی دیگر گروه وکلای کرج وکیل از دپارتمان‌های متفاوتی تشکیل شده است و یکی از این دپارتمان‌‌ها مربوط به مهاجرت است که از وکلای برجسته و با تجربه تشکیل شده است. بهتر است قبل از هر اقدامی با این وکلای متخصص مشورت نمایید.

جمع بندی

مهاجرت همواره تصمیم سختی بوده است و برای انجام آن باید هزینه زیادی توسط متقاضی پرداخت شود. هزینه وکیل مهاجرت در کرج  یکی از هزینه‌های مربوط به مهاجرت است که در مراحل مهاجرت داشتن وکیل توصیه می‌شود. مبلغی که به عنوان حق‌الوکاله باید به وکیل پرداخت کنید به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد که تمامی این فاکتورها در مقاله بیان شد.

سوالات متداول

برای مهاجرت به استرالیا چه مقدار باید هزینه کرد؟ ابتدا باید مشخص شود چه روشی برای مهاجرت انتخاب کردید و سپس هزینه‌ها توسط وکیل به شما گفته خواهد شد.

منظور از ددلاین در مهاجرت تحصیلی چیست؟ ددلاین عبارت خاصی است که در هنگام مهاجرت تحصیلی با آن روبه رو خواهید شد و منظور مدت زمانی است که شما فرصت دارید تا درخواست تحصیل خود را برای دانشگاه مقصد ارسال کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
سوالات شما
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001201 09376848721 09426001202 09108460692