مشاوره حقوقی حضوری در کرج با وکیل متخصص


  • ۲ دی ۱۴۰۲
  • بدون نظر
  • 6 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 1757

امروزه روابط  افراد با یکدیگر بسیار گسترده تر از زمانهای قدیم شده است. همین امر باعث به وجود آمدن احساس نیاز به افراد متخصص در حوزه حقوقی شده است و به تدریج نهادی به نام مشاوره حقوقی شکل گرفت.
مشاوره حقوقی رایگان در کرج به دو صورت مشاوره حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی در کرج انجام می‌پذیرد . بسیاری از شرکت ها و ادارات در زمینه مسائل حقوقی ، قانونی و کیفری خود نیاز به مشاوره حقوقی حضوری در کرج با وکیل دارند . حتی در برخی از از این ادارات بخشی  مربوط به مسائل حقوقی و قانونی احداث شده است.

برخی از افرادجامعه ممکن است به دلیل عدم آگاهی از مسائل حقوقی دچار مشکلات حقوقی شوند و کار یا سرمایه خود را از دست بدهند. بنابراین مشاوره حقوقی حضوری با وکیل قبل از عقد قرار داد و یا معامله امری ضروری می باشد.

درست است که مشاوره حقوقی رایگان آنلاین و یا مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در کرج میتواند شمارا در امور مورد نیاز خود راهنمایی کند،اما باید توجه داشته باشید که این مشاوره ها به دلیل عدم توجه و دقت کافی در امور پرونده شما ،نمی‌توانند راه درستی را پیش پای شما ما قرار دهند.در نتیجه بهتر است برای مشاوره حضوری به موسسه حقوقی کرج وکیل مراجعه کرده و وکیل متخصص ،جزئیات پرونده شماره را مورد بررسی کامل قرار دهد.

مزایای داشتن مشاور حقوقی حضوری خوب در کرج

جلوگیری  از اطاله دادرسی

یکی از مهمترین مسائل  در پرونده‌های حقوقی و قضایی سرعت و تسهیل می باشد.اطاله به معنای طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها در در دادگاه ها یا دادسراها می باشد . در برخی مواقع آنقدر فرایند دادرسی یک پرونده به درازا میکشد که اگر حکم قاضی هم به نفع دادخواه صادر شده باشد باز هم کار از کار گذشته و نوش دارو پس از مرگ سهراب است . در نتیجه شما می توانید با استفاده از از خدمات مشاوره حضوری کرج با وکلا و یا مشاوران موسسه حقوقی کرج وکیل به مسائل حقوقی خود رسیدگی کنید.

کارآمدی و صرفه جویی در هزینه و وقت

شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از دعاوی مطرح شده در دادگستری ها بی پایه و اساس بوده و قابل پذیرش نمی باشند . در نتیجه اگر شخصی بدون اطلاع از قوانین حقوقی به رسیدگی پرونده بپردازد، علاوه بر اینکه وقت و هزینه خود را تلف کرده است، ممکن است آن دعوی به ضرر وی تمام شود.پس مشاوره حقوقی حضوری در کرج با وکیل شرایط رسیدگی به پرونده را را آسان تر خواهد کرد.

انجام امور دعاوی توسط مشاور در کرج

بسیاری از ادارات و یا شرکت ها امکان دارد که در زمان فعالیت خود درگیر دعاوی مختلفی شوند و به عنوان خواهان یا خوانده به دادگاه احضار شوند. همانطور که میدانید برای بررسی این موارد،استفاده از وکیل پایه یک دادگستری در کرج هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت. اما بسیاری از ادارات و یا شرکت ها با داشتن مشاوره حقوقی،می‌توانند بسیاری از مشکلات خود را حل کنند. همچنین اگر مشاوره حقوقی که در آن اداره یا شرکت فعالیت می کند،پروانه وکالت نیز داشته باشد ،می‌تواند در حکم وکیل محل کار خود ،در دادگاه حاضر شود و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

مشاوره حقوقی رایگان و انجام کلیه امور حقوقی مربوط به تنظیم قراردادها

مشاوره  باید کلیه موارد حقوقی راجع به شرایط فسخ،خسارات،ضمانت ها، شروط عقد در قراردادها را پیش بینی کند.مشاوره حضوری نباید قوانین کشور را نادیده بگیرد،زیرا این امر موجب بطلان هرگونه قرارداد خواهد بود و همچنین باید جزئیات حقوقی مربوط به چک و یا سفته که مربوط به کارفرما می شود را در نظر بگیرد.

یک مشاور حقوقی حضوری چه وظایفی دارد؟

  • ارائه مشاوره به مدیران و کارفرمایان
  • بررسی کافی جهت تهیه آیین نامه ها،اساسنامه ها و قوانین
  • ارائه مشاوره حقوقی حضوری و بررسی و ارائه اطلاعات کافی جهت انجام کلیه ی امور مربوط به مزایده ها و مناقصه ها و…
  • آماده سازی متن قراردادهای سازمان ها و نظارت بر آن
  • تهیه اطلاعات و بررسی جزئیات حقوقی لازم برای دفاع از سازمان در مراجع قضایی

ویژگی های یک مشاور خوب در کرج وکیل

  • قدرت بیان بالا برای متعاقد کردن افراد

یکی از ویژگی‌های مهم مشاور حقوقی خوب قدرت کلام بالای او می باشد.

  • آشنایی با مسائل حقوقی و قوانین

یک مشاور خوب باید در رابطه با تجارت،قوانین ناظر بر ثبت برند،قوانین مربوط به ثبت شرکت و… تسلط کافی داشته باشد.

  • مسئولیت پذیری و دلسوزی

یک مشاور خوب فردی است که در مقابل مراجعه کننده خود مسئولیت پذیری و دل سوزی داشته باشد.

  • رعایت عدالت و انصاف

عدالت و انصاف هنگام مشاور حقوقی حضوری یکی از ویژگی های یک مشاوره خوب است.

  • ساده سازی مسائل حقوقی

یک مشاور خوب،با تجربه خود می‌تواند مسائل حقوقی را ساده سازی کند.

  • قدرت تصمیم گیری بالا

تصمیم گیری صحیح هنگام مشاوره  یکی از ویژگی های یک مشاورخوب می باشد.

  • شجاعت و جسارت

هنگام ارائه مشاوره حضوری به مراجعه کننده،پایبندی به اخلاقیات و جسارت و شجاعت از ویژگی های یک مشاوره خوب می باشد..

  • صداقت و حاذق بودن

یک مشاور خوب باید به قوانین و مقررات حقوقی آشنایی کامل و تجربه کافی داشته باشد. همچنین پایبندی به قوانین یکی از مهمترین موارد در انتخاب دفتر وکالت در عظیمیه کرج برای مشاوره حضوری با وکیل دادگستری است.

  • قابل اعتماد بودن

تنها یک مشاور خوب می‌توانند هنگام ارائه مشاوره حقوقی حضوری، اطمینان خاطر موکل خود را جلب کند.

سخن آخر

بسیاری از افراد جامعه به علت عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی و کیفری و جزئیات مربوط به آن، حقوقشان پایمال خواهد شد.

هرگاه تصمیم گرفتید، درباره قرارداد شرکت خود و یا مسئله حقوقی یا قانونی خود‌،اقدامی کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم حتماً از مشاوره حقوقی حضوری در کرج با وکیل بهره مند شوید به این صورت که با حضور شما در گروه وکلای کرج وکیل تمامی مدارک شما با دقت کامل بررسی شده و شما می توانید با اطمینان خاطر به انجام کار خود بپردازید.

سوالات متداول

مشاوره حقوقی حضوری چه برتری نسبت به مشاوره آنلاین دارد؟

هنگام مشاوره حضوری،کلیه مدارک پرونده شما با دقت بیشتری توسط مشاوران و وکلا بررسی خواهد شد. و در این حین شما می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

مراحل  کاری پس از مراجعه به دفتر مشاوره حقوقی چگونه است؟

پس از آن که به موسسه حقوقی کرج وکیل مراجعه کردید،مشاوره  حضوری و تنظیم قرارداد وکالت یا ارائه مشاوره حقوقی انجام خواهد شد ومدارک شما توسط یک کمیسیون شش نفره بررسی شده و پس از تصمیم گیری به وکیل متخصص ارجاع داده می شود و تا روز اجرا پیگیری و پشتیبانی وکیل ادامه خواهد داشت.

آیا پس از عقد قرارداد با موسسه  حضور موکل الزامی است؟

خیر ،چراکه کلیه امور توسط وکیل پیگیری خواهد شد شما با داشتن شماره موسسه یا وکیل خود می‌توانید از روند پرونده خود از طریق تماس تلفنی با خبر شوید.

5/5 - (2 امتیاز)
سوالات شما
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001201 09426001202 09376848721 09108460692