بهترین وکیل مهاجرت در کرج به همراه مشاوره رایگان به صورت حضوری و آنلاین


  • 8 اسفند 1402
  • بدون نظر
  • 9 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 325

هنگام مهاجرت به دیگر کشورها وجود یک وکیل مهاجرت در کرج به شما این امکان را می‌دهد که با قوانین مهاجرتی آشنایی بیشتری پیدا کنید. در واقع این دسته از وکلا اشخاصی هستند که با تنظیم یک قرارداد با سایر اشخاص به نمایندگی از آن‌ها تمامی کارهای مهاجرتی را انجام می‌دهند. این دسته از وکلا وظایفی دارند که برای آشنایی با وظایف و مسئولیت‌های یک وکیل مهاجرتی این مقاله را مطالعه نمایید. همچنین در انتها با بهترین وکیل مهاجرت در کرج هم آشنا می‌شوید.

تعریف دقیق وکیل مهاجرت در کرج

در بسیاری از کشورها سیاسیت‌های مهاجرتی و قوانین و مقررات مهاجرت متفاوت است. در صورتی که فردی قصد داشته باشد از ایران به سایر کشورها مهاجرت نمایند ابتدا باید از روش‌های مهاجرتی اطلاع دقیقی پیدا کند و سپس اقدام به انجام قدم‌های مهاجرت نماید. وکیل مهاجرت یکی از وکلایی است که حقوق خوانده است و مانند سایر وکلا در آزمون‌های اختصاصی وکالت شرکت کرده است. بسیاری از افرادی که قصد دارند زندگی خود را در کشور دیگری ادامه دهند می‌توانند با انواع روش‌های مهاجرتی و با استفاده از راهنمایی و مشورت وکلای مهاجرتی این کار را انجام دهند.

بسیاری از افراد در مرحله اول سعی می‌کنند خودشان اقدام به انجام مراحل مهاجرت نمایند که البته انجام امور مهاجرتی به تنهایی امکان پذیر است اما استفاده از راهنمایی و مشاوره یک وکیل متخصص این امکان را به شما می‌دهد که مراحل مهاجرت شما به صورت کاملا امن و مطمئن انجام شود.

ویژگی یک وکیل مهاجرت در کرج 

توجه داشته باشید که هر فردی را نباید به عنوان وکیل مهاجرتی انتخاب کرد. افراد و وکلایی که در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کنند ویژگی‌هایی دارند که باعث موفقیت این دسته از وکلا شده است. فردی که به عنوان کارشناس و وکیل در حوزه مهاجرت فعالیت دارد متشکل از تیم حرفه‌ای است که تمامی افراد و کارمندان او متخصص در امر مشاوره مهاجرتی هستند. حتی این تیم قوی باید قوانین و مقررات کشور مقصد و مبدا را بداند و بر اساس این قوانین اقدام به دادن مشاوره نماید.

آگاهی از قوانین و مقررات کشور مقصد به قدری اهمیت دارد که کوچکترین اشتباه باعث رد پرونده شما توسط بخش مهاجرتی کشور مقصد می‌شود. بنابراین تیم مهاجرتی باید از تغییر قوانین و مقررات آگاهی داشته باشد و به عبارتی دیگر به روز باشد و پرونده موکل را بر اساس جدیدترین شرایط و قوانین بررسی کند. افرادی که در بخش مهاجرتی مشاوره می‌دهند باید اطلاعات کامل و دقیقی به موکل و متقاضی ارائه دهند و مشاوره دلسوزانه‌ای به متقاضی ارائه دهد.

همچنین برخی دیگر از ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • برای هر پرونده مهاجرتی یک کارشناس مخصوص تعیین می‌کند.
  • قوانین و مقررات مهاجرتی را به درستی تفسیر می‌کند.
  • تمامی تلاش‌های دلسوزانه خود را برای کاهش ریسک در پرونده انجام می‌دهد.
  • مجوز‌های لازم را دارد و به صورت قانونی فعالیت می‌کند.

مهمترین وظایف بهترین وکیل مهاجرت در کرج

بهترین راه برای این که به خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت دسترسی داشته باشید مراجعه به دفتر وکالت در کرج است. در واقع حضور شما در نزد وکیل مهاجرت در کرج این امکان را می‌دهد که از نزدیک او را ببینید و از حرفه‌ای بودن او آگاه شوید. حرفه‌ای‌ترین وکلای مهاجرتی اشخاصی هستند که وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند. از مهمترین وظایف وکیل مهاجرتی شامل موارد زیر است:

  • توجه به شرایط موکل و بررسی کامل پرونده
  • بررسی شرایط ویزا برای متقاضی و دریافت ویزا برای او
  • توضیح مناسب‌ترین شیوه مهاجرت و انجام تمامی مراحل مهاجرتی
  • برگزاری جلسه مشاوره برای متقاضی. حتی اگر نیاز باشد باید چندین جلسه مشاوره برای متقاضی برگزار شود و او را از روند پیشرفت پرونده آگاه سازد.
  • ارسال درخواست به جای متقاضی به کشور مورد نظر
  • تنظیم قرارداد مناسب برای انجام امور مهاجرتی از طرف موکل. در این قرارداد باید تمامی بندها به صورت واضح و شفاف نوشته شود و از نوشتن بندهای ابهام آمیز خودداری کنید.
  • بر اساس قرارداد وکیل مهاجرتی باید مطابق قرارداد مبالغ حق الوکاله را دریافت کند و از دریافت مبالغ زیاد و مازاد بر قرارداد خودداری کند. انجام این کار تخلف محسوب می‌شود.

بهترین وکیل مهاجرت در کرج

انواع شیوه‌های مهاجرتی با وکیل مهاجرت در کرج

مهاجرت روش‌های مختلفی دارد که موکل می‌تواند یکی از این روش‌ها را انتخاب و سپس به وکیل برای مشاوره رایگان حقوقی مراجعه نماید. توجه کنید که انتخاب شیوه مهاجرتی اهمیت زیادی دارد و اگر در مورد نحوه مهاجرت سردرگم هستید می‌توانید از وکیل متخصص مشورت مناسبی دریافت کنید.

  • مهاجرت تحصیلی

یکی از مشهورترین روش‌های مهاجرت، روش تحصیلی است. معمولا مهاجرت به شیوه تحصیلی راحت‌ترین روش است اما با این حال اگر به درستی مدارک و اسناد را تهیه نکنید احتمال ریجکتی شما نیز افزایش پیدا می‌کند. مهاجرت از طریق تحصیل بهترین روش برای افرادی است که قصد دارند در خارج از کشور تحصیلات خود را ادامه بدهند.

  • رفتن به خارج از کشور از طریق مهاجرت کاری

روش دیگری که بسیار پرطرفدار است، استفاده از روش کاری است. در این روش فرد متقاضی یا وکیل باید برای انجام کاری در حیطه تخصص متقاضی درخواست در خارج از کشور را نمایند. برای این که به صورت کاری مهاجرت کنید؛ نیاز به داشتن کارفرمایی در خارج از کشور که نشان دهد به تخصص و دانش شما در شرکت خودش نیاز دارد. باقی مراحل از گرفتن تهیه مدارک مورد نیاز و گرفتن ویزا باید توسط متقاضی یا وکیل او انجام شود.

  • سرمایه گذاری

افرادی که پول و سرمایه کافی دارند می‌توانند از سرمایه خود جهت دریافت اقامت سایر کشورها و مهاجرت استفاده کنند. کافی است در کشور دیگری سرمایه گذاری کنند. این روش بهترین روش برای مهاجرت به کشورهای دیگر است.

مهاجرت به آمریکا با وکیل مهاجرت در کرج

یکی از کشورهای پرطرفداری برای مقصد مهاجرت ایالت متحده آمریکا است که حتی دانشجوها آرزوی تحصیل در این کشور را دارند. کشور ایالت متحده آمریکا قوانین بسیار سخت مهاجرتی دارد و با توجه به این که در سال‌های اخیر متقاضیان با پرونده‌های ریجکتی زیادی روبرو شده‌اند؛ نیاز است که پرونده متقاضی به درستی و با دقت بسیار زیادی بررسی شود. توصیه می‌شود که وکیل مهاجرتی را انتخاب کنید که تمامی روش‌های مهاجرت به آمریکا را برای شما بررسی نمایند و بهترین روش را پیشنهاد بدهد.

چه افرادی باید به وکیل مهاجرت در کرج مراجعه نمایند؟

بهتر است که تمامی اشخاصی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند از وکیل مهاجرتی مشاوره دریافت نمایند. به خصوص کشورهایی که مانند کانادا و آمریکا که قوانین مهاجرتی خاصی دارند نیاز به وکیل دارند. اما برخی از افراد هستند که نیاز بسیار بیشتری به وکیل دارند:

  • افرادی که دارای سوء پیشینه هستند و برای مهاجرت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.
  • برخی از افراد قبلا خودشان اقدام به مهاجرت نمودند و حال با ریجکتی مواجهه شدند. در اینصورت بهتر است با یک کارشناس و متخصص مهاجرتی مشورت کند.
  • دسته‌ی دیگر از اشخاص کسانی هستند که توانایی و دانش کافی در امور مهاجرتی را ندارند و بنابراین ترجیح می‌دهند که شخص دیگری تمامی امور مربوط به مهاجرت آن‌ها را پیگیری نمایید.
  • اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مراجعه به ارگان‌های دولتی و انجام برخی از امور و کاغذ بازی‌ها را خسته کننده می‌دانید؛ بهتر است انجام این امور را به وکیل مهاجرتی بسپارید.
  • در برخی از شرایط باید برای ارسال درخواست مهاجرت از اینترنت استفاده کنید. برای این منظور نیاز است که در سایت‌های سفارت یا دانشگاه مقصد به صورت اینترنتی مدارکی را بارگذاری نمایید. اگر توانایی کار با اینترنت را ندارید می‌توانید از وکیل مهاجرتی کمک‌های لازم را بخواهید.

هزینه وکیل مهاجرت در کرج

هنگامی که بحث از هزینه‌ها می‌شود برخی می‌پندارند که باید یک هزینه مشخص وجود داشته باشد و از هر فرد این هزینه دریافت می‌شود. در واقع این تفکر اشتباهی است که در بین برخی از مردم وجود دارد. وکلا پرونده شخص را بررسی می‌کنند و هزینه حق الوکاله را با توجه به فاکتورهای متفاوتی ارزیابی و دریافت خواهند کرد. یکی از مهمترین فاکتورها شرایط متقاضی و تعداد افراد همراه اوست. همچنین روش مهاجرت و خدماتی که از وکیل مهاجرت دریافت می‌کنید در تعیین مقدار هزینه‌ها دخالت دارد. بنابراین ابتدا باید به وکیل متخصص مهاجرتی مراجعه کنید و شرایط و خود را اعلام کنید. بعد از اعلام شرایط او بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و مبلغ را اعلام خواهد کرد.

هزینه وکیل مهاجرت در کرج

از کجا یک وکیل مناسب مهاجرتی پیدا کنیم؟

اگر که به فکر مهاجرت هستید به این نکته توجه داشته باشید که حتما برای یکبار هم که شده با وکیل مهاجرتی مشورت نمایید. اگر در انتخاب وکیل مناسب شک دارید به تعداد پرونده‌های موفقی که داشته است توجه کنید. همچنین می‌توانید با موکل‌های سابق او صحبت کنید. اما مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید میزان تسلط وکیل بر قوانین مهاجرتی است. اگر در هنگام مواجهه با قانون جدید توانست تفسیر خوبی ارائه کند، یک وکیل با دانش و علم بالا است که می‌توانید به او اطمینان داشته باشید.

نکته دیگری که باید توجه داشت استفاده از وکیل خانم در کرج شاید برای خانم‌ها راحت‌تر و بهتر باشد. به این دلیل که می‌توانند تمامی شرایط مهاجرتی خود را به صورت صریح و شفاف با او در میان بگذارند. بهترین وکلای مهاجرتی افرادی هستند که پروانه وکالت دارند و عضو کانون وکلا هستند که باید در انتخاب وکیل به این نکته توجه و دقت کافی داشته باشید.

جمع بندی

مهاجرت نیازمند وجود شرایطی است که اگر شرایط برای شما مهیا شده است بهتر است که تمامی تلاش خود را انجام دهید تا یک مهاجرت بی‌خطر و بدون ریسک داشته باشید. اگرچه که تمامی انواع مهاجرت ریسک دارد اما با مشورت وکیل متخصص در گروه وکلای کرج وکیل می‌توانید ریسک مهاجرت را کاهش دهید و با خیال راحت‌تری برای مهاجرت آماده شوید. توجه داشته باشید که انتخاب شیوه مهاجرت و انتخاب وکیل برای امور مهاجرتی با خود شماست اما اگر قصد دارید شانس پذیرش خود را بالا ببرید حتما از افراد با تجربه و متخصص و وکلای حرفه‌ای مهاجرت مشورت بخواهید.

سوالات متداول

چه راه‌هایی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد؟

استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت است و متقاضیان می‌توانند هم از طریق تحصیلی و هم از طریق کار و سرمایه گذاری برای مهاجرت به این کشور درخواست دهند.

مهمترین مدارک مورد نیاز مهاجرت تحصیلی چیست؟

برای این منظور باید شما مدارک تحصیلی خود را به همراه ترجمه آن‌ها را داشته باشید. همچنین دیگری مدارکی چون توصیه نامه، انگیزه نامه و.. نیز مهم هستند.

5/5 - (2 امتیاز)
سوالات شما
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001201 09376848721 09426001202 09108460692