وکیل خانواده در کرج با زبده ترین و با سابقه ترین وکلا با مشاوره رایگان


  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • يك نظر
  • 11 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 1512

مسائل و مباحث خانوادگی خیلی گسترده می باشد بنابراین مشورت با یک وکیل خانواده در کرج جهت رفع مشکل پیش آمده بسیار اهمیت دارد.چرا که وکیل خانواده در کرج به لحاظ علمی وعملی وآشنایی کامل به قوانین موجود میتواند ازعهده پرونده موکل خود به شکل مطلوبی برآید . همچنین وکیل خانواده بابت مسائل فقهی و شرعی و قانونی باید مسلط باشد . مطلب مهم دیگر مدیریت داشتن یک وکیل است که بتواند درشرایط گوناگون به درستی عمل کند وضمن آرامش دادن به موکلش مسیر و روند پرونده را به خوبی هدایت کند.متاسفانه در اختلافات خانوادگی در برخی موارد که منجر به درگیری های شدید هم میشود وبطور قطع آثار نامطلوبی برای افراد دربرخواهد داشت و دربرخی موارد غیر قابل جبران میباشد.

وکیل خانواده در کرج با مشاوره دادن مسیر درست را به موکل خود نشان میدهد واز چالشها وتنشهای بیجا جلوگیری مینماید و کار را به روش اصولی به پیش می ببرد، البته وکیل متخصص و متعهد در وهله اول سعی میکند اختلاف طرفین را به شکل مسالمت آمیزی حل وفصل نماید درصورت عدم نتیجه مناسب اقدام بعدی را انجام خواهد داد .

گروه کرج وکیل دارای بهترین وکلای متخصص در امورخانواده و دیگر موارد میباشد و می تواند جوابگوی درخواست های شما باشد.

آیا دراختلافات خانوادگی وجود یک وکیل خانواده خانواده الزامی است؟

همانطورکه قبلا اشاره شد امورخانواده ازامورات مهم درمسائل حقوقی میباشد،لذا بیشترین مراجعه همچون ازدواج ، طلاق توافقی در کرج، مهریه و نفقه، حضانت واجرت المثل ایام زوجیت، عسروحرج زن و سرپرستی فرزندان و غیره را در دادگاه ها شاهد هستیم.
برخی افراد تصور میکنند که مسائلی مانند درخواست طلاق را میتوانند به تنهایی اقدام به طرح دعوا در دادگاه ها نمایند که این تصور اشتباهی است چرا که مسائل حقوقی خانواده بسیار پیچیده است در واقع مسائل حقوقی و کیفری فنی می باشد که علاوه بر تجربه و تخصص باید به علم و قوانین روز اشراف کامل داشت تا در جهت پیشبرد روند پرونده بتوان موفق شد. این افراد که بدون کمک گرفتن از وکیل با تجربه اقدام به پیگیری پرونده های خود می کنند معمولاً دچار سردرگمی شده و به آنچه که مد نظرشان می باشد نمی رسند مانند: گرفتن حضانت کودک و دریافت مهریه و مسائلی از این دست که درنهایت پشیمانی به همراه خواهد داشت بنابراین پیشنهاد میشود در خصوص پرونده های خانواده و دیگر موارد حقوقی و کیفری حتما از یک وکیل متخصص بهره بگیرید تا دچار خسارتهای جبران ناپذیری نشوید.

چطور میتوان یک وکیل خانواده در کرج با تخصص بالا را پیدا کنیم؟

با عنایت به اینکه اکثر مراجعین به دفتر وکالت در عظیمیه از آگاهی و علم کافی بابت شناخت و محک زدن وکیل را ندارند نمی توانند سوابق آن را مورد بررسی قراردهند، لذا راهی جز مراجعه به موسسات حقوقی نیست.
گروه وکلای کرج وکیل این اطمینان را به شما خواهد داد که با مراجعه به این گروه توانا و مجرب به هدف مورد نظرتان برابر قانون خواهید رسید و بطور ۲۴ ساعته در دسترس شما خواهند بود.

ویژگی های وکیل متخصص و با تجربه در کرج

به دلیل داشتن پیچیدگی ها وگستردگی های مسائل خانواده، وکیل خانواده در کرج با وکلای دیگر تفاوتهایی دارند از جمله آگاهی و تجربه وآشنایی به قوانین روز و مدیریت صحیح، نمونه هایی است که وکیل خانواده از آن بهره مند می باشد.

در خصوص ویژگیهای ذکر شده به شرح زیر اشاره میشود.

۱متخصص بودن

وکیل مربوطه باید در امور خانواده به خوبی از قوانین و مقررات موجود خانواده آگاهی داشته باشد بعنوان مثال :خواستگاری،دوران نامزدی، عقدموقت و دائم، ثبت نکاح، انواع مهریه، نفقه واجرت المثل ،انواع طلاق ،حضانت فرزندان، نفقه فرزندان پس ازطلاق و شرایط صحت ازدواج و…‌ موارد بسیار مهمی است که وکیل خانواده در کرج موظف است به قوانین آنها مسلط باشد.

۲داشتن تجربه

اساس موفقیت درهر زمینه کاری داشتن تجربه است.وکیل خانواده در کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست،رسیدن به این مرحله محصول چندین سال تحقیق و زحمت و تلاش می باشد.

۳متعهد بودن

مسئله تعهد را نمی توان نادیده گرفت ،لذا وکیل خانواده در کرج باید فردی متعهد و دلسوز باشد تابتواند ازحق وحقوق موکلش به شکل قانونی دفاع کند و از روشهای غیر قانونی پرهیز نماید.

۴وقت شناسی واهمیت آن

هر کار و عملی در زمان خودش ارزشمند است و تاخیر بدون دلیل به هیچ وجه مفید و به مصلحت نمیباشد بخصوص در امور اقدامات حقوقی و مسائل قضایی ؛لذا وکیل خوب لحظه ها را هدر نمی دهد و در انجام پرونده های محوله به جد پیگیر و دقیق می باشد زیرا در صورت تعلل امکان دارد در روند پرونده موکل خود با شکست روبرو گردد ، بنابراین وکیل باتجربه سعی می کند در کوتاهترین زمان اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهد.

۵پیگیری

پیگیری هم در تمام امور امری ضروری و قابل توجه است وکیل مجرب با پیگیریهای مداوم خود نسبت به جمع آوری مدارک و مستندات لازم جهت ارائه به دادگاه اقدام عاجل را بعمل میآورد تا برای گرفتن حق موکل خود موفق گردد.

۶دسترسی به وکیل

دسترسی به وکیل حق مسلم موکل است تا از روند پرونده اش مطلع گرد.بنابراین در دسترس بودن وکیل خود قوت قلبی برای موکل است و احساس می کند که تنها نیست و به وکیل و عملکرد آن دلگرم می شود.

۷اهمیت دادن به مصالح خانواده

یک وکیل متعهد و دلسوز فقط به نفع خود توجه نمی کند بلکه به منافع موکل خود هم اهمیت میدهد وکیل باید سعی کند در ابتدا با مشاوره های موثر به دعواهای خانوادگی پایان دهد و از نفع شخصی خود بگذرد و آنها را دعوت به صلح نماید.

۸وکیل صبور

در برخی از دعاوی خانوادگی درگیری های زوجین و خانواده ها بسیار بالاست لذا وکیل باید از صبروتحمل زیادی برخوردارباشد تا بتواند طرفین دعوی را به آرامش دعوت کند و ازهرگونه تنش بیشتر در بین آنها جلوگیری نماید، در واقع صبور بودن وکیل می تواند برای منافع موکل خود مفید باشد.

۹پرهیزازحواشی

وکیل باتجربه به خوبی میداند در پرونده های خانوادگی که دارای حواشی زیادی می باشد ورود نکند چرا که وارد شدن به حاشیه ها میتواند مشکلات موکل خود را بیشتر کند و باعث میشود تا زمان روند پرونده طولانی تر شود.

۱۰پرهیز از قضاوت شخصی

وکیل آگاه ومتخصص بدون جانبداری از کسی ابتدا به بررسی پرونده خواهد پرداخت و هرگزاز قبل قضاوت نمیکند و نباید تنها بر اساس اظهارات موکل خود پیش داوری نماید.

وکیل خانواده خانم در کرج

برخی از موکلین ترجیح میدهند از یک وکیل خانم در کرج جهت پیشبرد پرونده خود بهره ببرند چراکه احساس راحتی بیشتری می کنند.
گروه کرج وکیل می تواند با معرفی وکیل خانم  متخصص و با تجربه در امر مشاوره و پیگیری پرونده کمک نماید.

آیا لازم است در دعاوی خانوادگی از وکیل با تجربه کمک گرفت؟

در دعاوی خانوادگی از قبیل :ازدواج ،طلاق،مهریه ومواردی ازاین دست باید با یک وکیل متخصص در اینگونه امور که به شرح زیربیان میگردد مشورت نمود.

طلاق

متاسفانه مسئله طلاق یکی از شایعترین دعواهای خانوادگی میباشد با تشدید اختلاف بین طرفین و نبود انگیزه برای ادامه زندگی مشترک تصمیم به جدایی می گیرند.ممکن است این درخواست از طرف مرد باشد یا از طرف زن یا هر دو خواهان طلاق باشند به هرشکلی که باشد لازم است جهت طرح دعوا در دادگاه خانواده به وکیل متخصص درامور خانواده وطلاق در کرج مراجعه نمود وبا کمک او در پیشبرد هرچه بهتر پرونده بهره مند شد.

گرفتن مهریه

از آنجایی که مهریه حق مسلم یک زن میباشد ومرد موکلف به پرداخت آن هست درصورت عدم پرداخت حق مهریه، زوجه می تواند با کمک وکیل مهریه در کرج برای تسریع درگرفتن مهریه از طریق دادخواست به دادگاه خانواده تقاضای مطالبه مهریه را بنماید.

نحوه پرداخت تقسیطی مهریه چگونه است؟

با توجه به اینکه قیمت سکه ها افزایشی بوده و گاهاً توانایی پرداخت آن برای مرد میسر نیست لذا می تواند با ارائه درخواست و طرح دادخواست اعسار به دادگاه اقدام نماید.
بهتر است برای تسریع وتسهیل در اینگونه پرونده ها به وکیل خانواده در کرج با تجربه مراجعه نمود تا به نتیجه مطلوب رسید.

ثبت ازدواج

افرادی هستند که ازدواج خود را به ثبت رسمی نمی رسانند اگرچه برابر قانون باید این عمل به شکل قانونی انجام پذیرد، البته عدم ثبت رسمی بیشتردر ازدواج و نکاح موقت میباشد.چنانچه مدرکی دال برازدواج رسمی به ثبت نرسیده باشد باید دادخواست اثبات نکاح در مراجع ذیصلاح مطرح گردد.

فسخ نکاح درچه حالتی امکان پذیر می باشد؟

داشتن عیوب مرد و زن درقانون وعرف پیش بینی شده است.لذا اگر درهنگام ازدواج ونکاح این عیوب وجود داشته باشد فرد قادر است از طریق دادگاه خانواده نسبت به فسخ نکاح اقدام لازم رابعمل آورد.

برابر ماده ۱۱۲۲ قانون مدنی عیوب مرد از جمله:عنن،مقطوع بودن آلت تناسلی و خصاء با داشتن این عیوب ،زوجه میتواند ازطریق دادگاه درخواست فسخ طلاق نماید.

طبق ماده ۱۱۲۳ قانون مدنی عیوب زن عبارتنداز:جذام ، قرن، برص، افضاء و نابینایی هر دو چشم و زمین گیر بودن در زمان ازدواج میباشد لذا با داشتن این عیوب، مرد میتواند نسبت به فسخ نکاح از طریق دادگاه اقدام کند.

آیا گرفتن اجازه ازدواج از پدر الزامیست؟

برابر ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی دختری ازدواج ننموده باید برای عقد و ازدواج ازپدر کسب اجازه نماید ولی مواردی هم پیش میآید که پدربدون هیچ دلیل موجه ای مانع امرازدواج میشود، دراین شرایط دختراز طریق دادگاه خانواده میتواند اقدام به اخذ اجازه ازدواج نماید.

بر هم زدن نامزدی

دوران نامزدی زن و مرد برای رسیدن به درک مشترک و شناخت یکدیگر و آشنایی بیشتر لازم می باشد که با اطلاع خانواده ها انجام می پذیرد.این نکته راهم باید مد نظر داشت که دردوران نامزدی چون عقدی درکار نبوده بنابراین تکلیفی برای طرفین از بابت ازدواج ایجاد نمیکند و طرفین درهر زمانی می توانند نامزدی خود را برهم زنند ودرصورت دادن هدایایی مانند حلقه نامزدی و انگشتر و آنچه که ارزشمند بوده باید به صاحبش برگرداننده شود چنانچه این امر صورت نپذیرد طرفین می توانند از طریق دادگاه اقدام به شکایت کرده تا آنچه را که به عنوان هدیه به طرف مقابل داده شده است استرداد نمایند.

عودت دادن جهیزیه

جهیزیه ازطرف خانواده دختر برای کمک داده می شود اما تکلیفی بابت تهیه جهیزیه ندارند واگر داده شود،درصورت جدایی باید مرد استرداد جهیزیه دختر را انجام دهد چنانچه در استرداد وسایل زوجه تعللی صورت پذیرد، زن میتواند اقدام قانونی را بعمل آورد. در مورد استرداد هدیه های دوران نامزدی در مطلبی جداگانه به این موضوع پرداخته ایم.

ازدواج مجدد مرد

برابر قانون مردی که دارای همسر می باشد نمی تواند بدون اجازه زن اول اقدام به ازدواج دائم مجدد نماید.اگر بیماری زن و یا عدم برقراری رابطه جنسی و مواردی از این دست در زوجه باشد مرد میتواند تقاضای صدور اجازه ازدواج مجدد را از دادگاه بنماید.

موضوع انفاق و ترک آن

مرد می بایست برای تامین زندگی و نیازهای همسر خود تمام تلاشش را در جهت بهبود زندگی مشترکشان انجام دهد واگر به عمد در تامین هزینه زندگی تعلل کند برابر قانون به مجازات خواهد رسید دراین شرایط زن میتواند با مراجعه به دادگاه اقدام به طرح شکایت نماید.

تمکین و الزام به آن یعنی چه ؟

تمکین زن از مرد به لحاظ قانونی و شرعی مشخص و معلوم شده است.تمکین به دو شکل عام وخاص تقسیم شده است.

در تمکین عام زن موظف است در خانه ای که مرد جهت سکونت تهیه نموده زندگی نماید.

تمکین خاص به معنی داشتن ارتباط جنسی بنا به درخواست مرد.

در واقع اطاعت از شوهر منجمله عدم خروج یا مسافرت بدون اجازه مرد و مسائلی که به جهت شرعی و قانونی به زوجه تکلیف شده است باید مورد توجه قرارگیرد در صورت عدم تمکین، مرد میتواند ازطریق قانونی اقدام لازم را بعمل آورد.

اخذ سرپرستی ودرخواست ملاقات با فرزند به چه صورت میباشد؟

معمولاً سرپرستی فرزندان تا سن ۷ سالگی به عهده مادر می باشد و از هفت سالگی تا سن بلوغ با پدر خواهد بود طبیعتا پس از سن بلوغ ، فرزند مختار است که با پدرزندگی کند یا با مادر، اما مواردی پیش می آید که پدر و مادر به دلیل اعتیاد و محکومیت های کیفری و غیره صلاحیت نگهداری فرزند را ندارند برابر قانون حضانت فرزند به طرف مقابلی که صلاحیت دارد سپرده می شود.
در خصوص ملاقات فرزند طبق قانون پدر یا مادر پس ازدریافت حضانت فرزند و سرپرستی آن نمی توانند مانع دیدار و ملاقات طرف مقابل شوند بنابراین درصورت ممانعت ،طرف دیگرمیتواند طبق قانون اقدام به شکایت کند.

آیا پدر میتواند مانع خروج فرزند از کشور شود؟

فرزند برای مسافرتهای خارجی چنانچه به سن بلوغ نرسیده باشد نیاز به اجازه پدر را دارد اگر سفربرای فرزند بسیار ضروریست و پدر مانع میشود،فرزند میتواند جهت کسب مجوز سفرخارج ازکشوربه دادگاه مراجعه و اقدام قانونی را بعمل بیآورد.

اثبات نسب

در بعضی موارد والدین از انتصاب فرزند به خود خودداری می نمایند ویا اگرفرزند متوجه شود که پدر و مادر واقعی او کسان دیگری هستند در این شرایط برابر قانون نسب واقعی مورد بررسی قرار می گیرد تا موضوع معلوم شود.

دعاوی محجورین

کسانی که دارای ضعف جسمانی و عقلی و موارد این چنینی هستند و در انجام امور جزئی و کلی ومسائل حقوقی درمانده میباشند تحت تکفل ولی و قیم او سپرده خواهند شد.

سوالات متداول

چطور می توان وکیل خانواده خوب را پیدا نمود؟

از طریق جستجو و پیگیری ازمراکز مشاوره و اینترنت.

آیا برای طلاق توافقی باید در جلسات حضور داشت؟

خیر، با کمک وکیل خانواده دیگر نیازی به حضورموکل نخواهد بود.

چقدرزمان میبرد تا طلاق توافقی انجام پذیرد؟

با کمک وکیل زبده و متخصص میتوان طی ۱۵ تا ۴۵ روز به نتیجه مطلوب رسید.

5/5 - (3 امتیاز)
سوالات شما
۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مرتضی عباسی

    خوب بود مرسی از توضیحات کامل و جامعتون

مشاوره تلفنی رایگان مشاوره تلفنی رایگان - 09426001201 مشاوره تلفنی رایگان - 09376848721