معرفی وکیل پایه یک دادگستری با تجربه✓وکیل حقوقی|جستجوی وکیل حاذق


  • 30 خرداد 1403
  • بدون نظر
  • 7 دقیقه
  • تعداد بازدید:‌ 41

داشتن وکیل خوب یکی از مهمترین عوامل پیروزی پرونده‌های حقوقی و کیفری است. اگر وکیل پایه یک دادگستری در کرج باشد؛ می‌تواند بر پیروزی و برد پرونده‌های کیفری تاثیر دوچندان بگذارد. آشنایی با  یک وکیل مناسب که پایه یک دادگستری باشد؛ اهمیت چندانی دارد. این وکلا ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را از سایر وکلا متفاوت می‌کنند. به همین دلیل در این مقاله سعی شده است که یک وکیل مناسب که پایه یک دادگستری است؛ معرفی شود. اگر به دنبال چنین وکیلی می‌گردید؛ این مقاله را تا انتها حتما مطالعه کنید.

ویژگی‌های یک وکیل پایه یک دادگستری در کرج

وکالت در پرونده‌های حقوقی و متخصص بودن در این حرفه؛ با آزمون و خطاهای بسیاری به وجود می‌آید. برخی از وکلا گواهی پایه یک دادگستری دارند و برخی دیگر خیر. ویژگی اصلی وکیلی که پایه یک دارد با سایر وکلا این است که آن‌ها توانستند آزمون‌های وکالت را با موفقیت انجام دهند و رتبه و نمرات بالایی در آزمون‌هایی مانند اختبار به دست آوردند. این وکلا می‌توانند در تمامی پرونده‌های حقوقی و کیفری ورود پیدا کنند و منعی از این جهت ندارند. دیگر ویژگی‌های این نوع از وکلا در زیر به صورت کامل توضیح داده شده است.

تخصص در یک زمینه خاص

بسیاری از وکلا در چندین زمینه متفاوت حقوقی فعالیت دارد. برای مثال ممکن است که شما وکیلی را دیده باشید که هم در حوزه خانواده فعالیت دارد و هم به پرونده‌های چک رسیدگی می‌کند. اگرچه که یک وکیل می‌تواند در همه‌ی این زمینه‌ها فعالیت داشته باشد اما متخصص بودن در یک حوزه مشخص حرفه‌ای بودن وکیل را نشان می‌دهد. هنگامی که صحبت از تخصص می‌شود؛ منظور ما این است که وکیل فقط در زمینه ارث به صورت تخصصی فعالیت دارد و از قبول سایر پرونده‌ها خودداری می‌کند. علت این امر این است که او سال‌ها فقط در خصوص مسائل ارث فعالیت داشته است و در این زمینه به یک وکیل خبره تبدیل شده است که دیگران او را با عنوان وکیل ارث در کرج می‌شناسند.

حرفه‌ای بودن

از دیگر ویژگی‌های یک وکیل که پایه یک دادگستری است؛ حرفه‌ای بودن است. به این معنا که تجربه و تخصص کافی باعث می‌شود که یک وکیل رفتار حرفه‌ای داشته باشد و همین امر باعث می‌شود که از سایر وکلایی که تجربه و تخصص کافی ندارند؛ متمایز گردد. رفتار حرفه‌ای در اثر دانش زیاد به وجود می‌آید. اگر وکیل علم و دانش حقوقی در یک زمینه تخصصی را داشته باشد؛ به طبع نسبت به سایر وکلا حرفه‌ای‌تر است.

فن بیان و توانایی سخن وری عالی

توانایی خوب صحبت کردن و داشتن فن بیان عالی و تاثیر گذار از عواملی است که باعث موفقیت و شهرت یک وکیل می‌شود. وکیل پایه یک در کرج با داشتن فن بیان خوب قادر است در دادگاه به خوبی از موکلش دفاع کند. در واقع تهیه مدارک و اسناد مهم یک  بخشی از دفاع از موکل در دادگاه است و بخش دیگر مربوط به توانایی سخن گفتن است. بنابراین داشتن وکیلی که پایه یک دادگستری دارد و از فن بیان حقوقی برخوردار است؛ بسیار مهم است.

تجربه مناسب و کافی

بین وکیلی که تازه کار است و هیچ تجربه‌ای ندارد با وکیلی که سال‌ها در یک حوزه خاص فعالیت می‌کند و تجربیات زیادی اندوخته است؛ فرق زیادی است. به قطع آن دسته از وکلایی که تجربه زیادی دارند؛ از این تجربیات می‌توانند در پرونده‌های مشابه استفاده کنند. وکلایی که پایه یک دادگستری دارند؛ تجربه باید جزئی از ویژگی مهم آن‌ها باشد. داشتن تجربه می‌تواند تاثیر زیادی بر روی موفقیت پرونده‌های دادگستری داشته باشد.

وکیل پایه یک دادگستری در کرج

نحوه شناخت وکیل پایه یک دادگستری خوب

معیار مشخصی برای شناسایی وکیلی که هم پایه یک و هم تمامی ویژگی‌هایی که بیان شد را داشته باشد؛ وجود ندارد. با این حال بسیاری از وکلا پایه یک بودن خودشان را به صورت رسمی بیان می‌کنند و نیازی نیست که از این بابت نگرانی داشته باشید. اما اگر کوچکترین شکی در این باره دارید می‌توانید استعلام وضعیت وکیل را از سایت عدل ایران دریافت کنند. همین امر باعث می‌شود که شما تمامی اطلاعات را دریافت و با خیال راحت‌تری پرونده خودتان را به وکیل بسپارید. البته راه دیگر این است که از موکلین او راهنمایی بخواهید. نوع رفتار وکیل با موکلین باعث شناخت بیشتر وکیل می‌شود به همین دلیل بهترین راه این است که از موکلین او سوال بپرسید.

وکیل پایه یک دادگستری به چه دعاوی رسیدگی می‌کند؟

رسیدگی به دعاوی تخصص وکلای پایه یک دادگستری است اما این که این وکلا به کدام نوع از دعاوی رسیدگی می‌کنند؛ برای بسیاری از افراد سوال است. با دادن آزمون اختبار و قبول شدن وکلا در این آزمون و دریافت گواهی پایه یک دادگستری؛ وکلا بدون استثنا می‌توانند به همه انواع دعاوی رسیدگی کنند. با این وجود تخصص هر کدام از این وکلا متفاوت است. برای مثال اگر قصد دارید که ارثی را تقسیم کنید؛ خواه ارث مادر باشد یا پدر؛ بهتر است از وکیلی که تخصص او ارث است کمک بگیرید.

قراردادهای تجاری با کمک وکیل پایه یک دادگستری در تهران

در امور تجاری تنظیم قرارداد سخت‌ترین و پرریسک‌ترین کاری است که یک فرد غیرحقوقی می‌تواند انجام دهد. بسیاری از وکلای پایه یک دادگستری به عنوان وکیل متخصص تجاری و قراردادی فعالیت می‌کنند که تجربه زیادی در تنظیم و نوشتن انواع قراردادهای تجاری دارند. به همین دلیل بهترین کار برای افراد غیرحقوقی این است که تنظیم قراردادهای خود را به یک وکیل پایه یک بسپارند. در کنار تنظیم قراردادهای تجاری، قراردادهای ملکی، خرید و فروش و انتقال مال، اجاره و … بهتر است با مشورت وکیل متخصص پایه یک تنظیم شود.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که هر حوزه تخصص خاصی دارد و نیاز است که با قوانین و مقررات هر کدام آشنایی جداگانه داشته باشید. بنابراین اگر قصد دارید که برای مثال قرارداد خرید و فروش ملک تنظیم کنید ابتدا با وکیل ملکی در کرج تماس بگیرید و از او مشاوره بخواهید. توجه کنید که بهتر است برای تنظیم قرارداد از وکیل ملکی که پایه یک دادگستری دارد مشورت بخواهید.

دفاع در دادگاه با کمک وکیل پایه یک دادگستری

اگر شما پرونده حقوقی یا کیفری دارید و روز دادگاه باید دفاع کنید اما قادر به انجام این کار نیستید یا این که نمی‌دانید چگونه دفاع کنید؛ نگران نباشید. دفاع در دادگاه از موکل تخصص وکیل متخصص پایه یک است. ابتدا بهتر است در خصوص مشکل قانونی  با این وکیل صحبت کنید سپس او مدارک و ادله را جمع آوری و بهترین دفاعیه یا لایحه را تنظیم خواهد کرد. دفاع در دادگاه یک امر کاملا تخصصی است و به همین منظور باید متخصصان این حوزه وارد عمل بشوند تا بتوانند یک لایحه خوب تنظیم کنند.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

ثبت شکوائیه یا دادخواست توسط وکیل پایه یک دادگستری

آن دسته از افرادی که برای پیگیری روند حقوقیشان از وکیلی که پایه یک دادگستری دارند؛ راهنمایی می‌خواهند؛ می‌توانند با خیال راحت سایر امور روزمره خود را انجام دهند. به این خاطر که دیگر نیازی نیست برای ثبت شکوائیه یا دادخواست به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یا سایر مراجع قانونی مراجعه کنند. وکیل با تنظیم یک شکوائیه یا دادخواست مناسب و ثبت آن، پیگیری پرونده شما را آغاز می‌کند. تنظیم اسناد قانونی که باید به دادگاه ارائه شود توسط متخصص باعث می‌شود که نسبت به طرف دیگر دعوا، قوی‌تر عمل کنید که این امر تنها توسط وکیلی که پایه یک دادگستری است. گروه وکلای کرج وکیل متشکل از وکلای پایه یک دادگستری به شما می‌توانند در امور حقوقیتان کمک کنند. می‌توانید ابتدا با وکیل متخصص کرج وکیل مشاوره حقوقی رایگان داشته باشید تا با تخصص و تجربه او آشنایی بیشتری پیدا کنید.

جمع بندی

داشتن یک وکیل مناسب از بین وکلا و حقوق خواندگانی که پایه یک دادگستری دارند؛ در پیشبرد و موفقیت پرونده حقوقی تاثیر به سزایی دارد. در شناسایی و تشخیص بهترین وکیل می‌توانید به نحوه رفتار او و سایر ویژگی‌هایی حرفه‌ای وکیل دقت کنید. با داشتن یک وکیل پایه یک از نوشتن دادخواست یا شکوائیه تا زمانی که رای قاضی را دریافت کنید؛ خیالتان راحت خواهد بود و نیازی به مراجعه به دادگاه ندارید به این خاطر که یک فرد متخصص این کار را برای شما انجام می‌دهد.

سوالات متداول

هزینه یک وکیل با تجربه پایه یک دادگستری چقدر است؟ هزینه وکیل پایه یک بر اساس لیستی از تعرفه مشخص می‌شود؛ اما با توجه به نوع پرونده متفاوت است. به همین دلیل بهترین راه این است که ابتدا مشاوره رایگان حقوقی از وکیل دریافت کنید.

نحوه دریافت مشاوره حقوقی از وکیل مناسب پایه  یک چگونه است؟ برای دریافت مشاوره می‌توانید با تیم وکلای کرج وکیل و با استفاده از شماره تلفن ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۱ یا شماره تلفن ۰۹۳۷۶۸۴۸۷۲۱ تماس بگیرید.

5/5 - (17 امتیاز)
سوالات شما
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001201 09426001202 09376848721 09108460692